Iubesc – să calătoresc, să fac shopping, să ies cu fetele, să fac fotografii şi blogging :)
” In viaţă iubirea e pretudindeni şi stă in lucrurile şi gesturile simple ” !
Cresc – toţi de langă mine….
Pacatuiesc – ca tot omu’ :) )
Citesc – doar online şi plicitiseala :D
Cred – că orice e posibil .
Visez- să vad lumea intreagă :)
Cer- iubire, călătorii, bani si timp ( in ultima perioadă mai des)
Frumos- tot ce mă unge la suflet
Deştept-niciodată nu va fi suficient …
Femeile- fiinţele neinţelese de barbaţi :) )
Sex vs Dragoste- un cocktail bun
Detaliile- contează.
Istoria- total neinteresant.
Tentaţia- o ispită .
Greşesc- uneori .
Durerea – mi-aş dori să dispară
Suferinţa- la fel.
Singurătatea- sper să nu mă intalesc niciodată cu ea
Ce contează- familia, prietenii, voi :)
Viaţa- cel mai frumos lucru ce mi s-a putut intâmpla
Eu – fiică, iubită, bloggerită,colegă, prietenă…..
Leapşa o poate prelua oricine doreşte :) (mi-ar face plăcere ) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!