Painea....

Hey BABY:)):))..pa
     Bun ma jur  ca nu mai manak paine toata veazta measicksick BLEAHH
Bun deci sa va zik ce s-a intamplat nerd....
Azi dimineatza mama m-a convins in sfarsit sa manak paine luata din comert.....laughingstiu ca va parea amuzant pt. uni dintre voi fffff amuzantrolling on the floorrolling on the floor dar eu azi am mankat pt rpima oara paine din comert....straight face......PT PRIMA OARA  si ce sa va zik knd am muscat MAMY MEAlove struck m-ia zis sa ma opresc eu am zis hiuuwhew! si am intrebat-o dc? ea a raspun aja de greu de frika credworried  pt ca painea avea mucegaiworried
Am ras amn2 dar cand ne-am dat seama ca eu muscasem si sunt foarte alergica la mucegai am amutit ...I don't want to see
PNA akum nu s-au mainfestat simtome dc se vor manifesta nu stim....nail biting

pana atunci urasc PAINEAthumbs down

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!