-Hello .... esti proasta?
-Nu .. da ai face bine sa ma asculti pana la sfarsit...deci...
-Bine...bine te ascult dar nu te las sa te cuplezi cu X!...este ...un bagabont
si nu e de tine...bine bine ascult...dar no sa imi placa...
-Ok deci aja a decurs totul...x aaaaa...
-Nu deci deja mi-e scarba eu am plekat...
-Stay ma deci totul a fost asa a venit si m-a sarutat si...dupa si eu pe el ne-am oprit..
eu am vrut sa fug dar nu m-a lasat...
-Da bravo si ce vrei sa te cuplezi cu el..???
-Da ... normal!
-Bine mult succes!
-O sa te superi?
-Nu de ce m-as supara pana la urma eu am iubit ...si fi atenta dc asta te lasa balta
sa nu imi mai zici mie X ai inteles?
-Bine am inteles...:)
   Dupa o perioada acel baiat subinteles x s-a despartit de x si x a avut dreptate acum x
are inima franta pt. ca a fost prima ei dragoste...

                                                  SFARSIT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!