Leapsa de revelion!!

1. Cum te consideri?
   O fata de gask',copilaroasa si preaa enervanta!

2. Cum iti consideri iubitul/iuibta?
   Hmmmm......cel mai frumos baiat de pe pamant!:p

3. Cati ani ai?
   11 ani:d implinesc 12 mersi dhoamne!

4. Povestestene detaliat o zi care nu ai sa o uiti niciodata!
   Nuu as vrea sa povestesc ptrrr ca e cva personal!!!

5. Simti ce cel apropiat te iubeste?
   Nu comentez(adik' nuj)

6. Ce iti plake cel mai mult la partenerul/partenera ta?
   TOTTT!!!!!!!!!!!!!!

7. Ciocolata cu lapte sau ciocolata cu alune?
   Ciocolata cu lapte!

8. Ai simtit vreodata ca lumea iti fuge de sub picioare?
   Da de multe ori!

9. Viitor,prezent sau trecut ce preferi?
   Prezent!:d

10. Replica ta cea mai folosita?
    Ehh nha!

11. Care e porecla ta?
    ZuZu etc.

12. Vreau sa te uiti in spate si sa imi spui ce vezi sa sa povestesti detaliat ce ai vazut!
    Ma uit si vad nist perne cu trandafiri pe ele de culoare verde si este sclipicios,mai vad sticla da sampanie,tigarile,petardele,artficiile pe care le voi aprinde eu la miezul noptii!:))

13. Melodia voastra!(doar dc ai iubit/iubita)
    Stiuuuu oooo stiuuuu NU AVEM NICIUNA!

14. Stilul tau?
    Eu vreau sa il am funky,dar nu cred ca imi iese!

15. Te deranjeaza cva la tne?
    Chiar nik!

16. Te deranjeaza cva la partenerul tau?
    Nik il iubesk!!!

17. Melodia care iti plake cel mai mult?
    Simplu-Dancer for money

18. Ce ai fi facut dc ai afla ca te-a inselat iubitul/iubita?
    L-as omora  x-(x-(  !!

19. Dansezi si canti pe orinde?
    Pe oriunde e putzin spus sa zicem mai mereu,in fiecare secunda!

20. Ce meseria ai vrea sa ai?
    De coregraf!

21. Cum o/il cheama pe partenerul/partenera ta?(tot numele)
    E nha eu dau doar initiale:G.B.A.D!:))amuzant;))

22. Cati ani are iubitul/iubita ta?
    Hmmm....nujjj sunt in stare de inconstienta si dc ma uit la ceas eeee.........4:27 hmmmm akum nuj am uitat!

23. Cum ai vrea sa o/il cheme pe iubitul/iubita ta dc nu ai avea?
    Be nu prea stiu.......hm nuj Silviu e un nume frumos !Silvian:x

24. La cne vrei sa dai leapsa?
    La thoata lumea care o vrea!!:x:x:x
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!