blaxy girls-tu

Nu credeam c-as putea sa uit ceva ce demult
ooo...
Insemna mult mai mult decat eu as fi crezut ca e 
ooo...
Cat m-am luptat sa uit cat de mult as fi vrut 
ooo...
Sa sterg tot ce a fost mai frumos , in ce-am crezut demult

REFREN:
M-am pierdut cautand ochii tai 
M-ai creat pentru tine,
M-am pierdut cautand ochii tai,
Te-a durut, iar de tine 
M-am pierdut cautand ochii tai 
Tu erai langa mine 
M-am pierdut cautand ochii tai 
M-ai salvat pentru tine...

Am crezut c-are rost sa-nalt un vis ce-ar fi fost 
ooo...
Un cosmar spulberat doar cu venirea zorilor
ooo...
Am crezut, si-acum stiu cat de mult am gresit
ooo...
Cand am plans si-am crezut ca nu are niciun sfarsit
ooo...

REFREN:x2

M-am pierdut cautand ochii tai
Tu erai langa mine
M-am pierdut cautand ochii tai,
M-ai salvat pentru tïne...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!