Stilurile!

Imi place cand lumea se cearta pe tema ” Ala ce stil are?” ! Cred ca stim cu totii ca cel mai in voga stil de acum este EMO sau cum naiba i-o zice. Eu nu cred ca exista prea multi pe la noi. Si vreajelile de genul “emo inseamna sa fii emotiv, trist, timid, inchis in tine, nicidecum sa te omori sau sa nu mai vorbesti” E pe naiba :| . Astia chiar se cresteaza, ca mai apoi sa spuna ca au facut asta de tristete si emotivitate si prostii si balarii. Sincera sa fiu, imi place stilul lor vestimentar si alte alea. Tzepi si iuf in par am avut ,umblam colorata prin oras, cu unghii negre, freze ciudate, parul in ochi si multe bratari. Mai sunt si rock`erii. Ce nu`mi place la ei este faptul ca nu se imbraca decat cu tricouri pe care sunt ampretate anumite formatii :| Eu una m-as plictisi. Mai sunt si asa numitele “Gothic`girls” . Alea`mi plac ! Sincer. Toate in negru, cu pentagrame si cruci mari la gat, unghiii negre, macheate sobru, care atrag orice privire curioasa. Manelistii? n-am nimic cu ei. sa le dea Dumnezeu sanatate, bani si averi, si sa`i fereasca de dusmani, MANCATI`AS! .  Chestia e ca fiecare cu stilul lui. Asa ca nu`i mai judecati pe oameni dupa imbracaminte, ca nu se stie ce ce geniu ascunde un Mic Emonel >:) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!