Te 'besk!!!Azi am implinit 10 ani de cand suntem cele mai bune prietene!!

 Good friends don’t let you do stupid things… alone.







 Cel mai bun motiv sa mergi la scoala: prietenii.
"My bestfriend is like a bra to me. ^^ Always holding me and close to my heart!just like my bra does big grin" Desi am trecut prin multe suntem inca *PRIETENE* pentru ca nu pOti sa cazi cand tii pe cineva de *MANA*! ♥Te iubesc♥ !"" 





Cand spui ca esti singur, gresesti cu siguranta. Tot timpul a fost cineva alaturi de tine, fie parintii, fie prietenii, fie animalul tau de companie. Chiar si atunci cand stai si plangi intr-un colt,privind telefonul si asteptan sa sune, si nu suna nimeni, fi sigur ca cineva se gandeste la tine. Au fost momente in care m-am simtit singura, credeam ca toti sunt impotriva mea si vointei mele, credeam ca sunt facuta sa fiu singura, credeam ca nimeni nu ma iubeste, si spuneam ca Dumnezeu chiar nu exista. Dar exista.  Fiecare om e facut sa aibe un scop in viata. Uneori, cand dai de greu sau ai un necaz, iti spui ca Dumnezeu ti-a dat o palma pentru ceea ce ai facut in trecut. Dar Dumnezeu nu da cu palma. Dumnezeu ti-a dat un talent. Un talent pe care il are fiecare persoana: sa-si faca prieteni ! Nu exista om care sa nu fie sociabil. pur si simplu nu exista. Chiar si tu ai un prieten. Macar unul. Ai pe cineva alaturi de tine, in care ai incredere, pe care il suni la 3 dimineata sa-i spui ca pisica ta vomita, care te suna cand vede o haina superba la Mall, care iti spune ce probleme are. Poate ti se par banale chestiile astea. Dar gandeste-te de ce ti le spune tie si nu altcuiva !? Te-ai gandit ? Ei bine, eu sunt sigura ca nu esti singur. De cate ori ai mers la un gratar cu x,y,z ? De cate ori ai petrecut Ziua Marinei pe faleza, cu n`shpe persoane, cu suc, bere, chipsuri si bomboane? De cate ori ati tras chiulul in grup ? Vezi ?! Dar ai grija. Nu toti sunt PRIETENI. Incearca sa faci diferenta. Si nu uita, orice s-ar intampla, Cineva acolo sus TE IUBESTE ! :*







"Ce s`ar intampla cu mine Fara suriOara mea?! As face nOptile zile Daca n`ar fi ea. Te adOr [ ] ..." 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!