O zi haioasa!!!

Boooonnn o zi tare haioasa!:))
Prima oara ajung la scoala sunt juriu la muzica dau note mici !>:)Se supara ''zevzeci'' !!:))Sunt reaaaaa!

Ora romana exclam linistita catre domna si s zik in gura mare:A stiu e a 100 oara cand ne zice PLIKTISITORRRR!
:))

Ora istorie :Domnu' Domnu' stiu stiu!Ba nu stiu am uitat ce vreti pana la urma....care era intrebarea??Ca vedeti voi eus ocupata sa trmit mesaje in ora cand sunt atneta nu ma numeste cand nus atenta ma numeste!:))

Ora desen:stam radem ne mutam YEY dai ras din nou ras ascluta muzica fa poza nu a venit domnu':(( urraaa am scapat ma prinde facand poza ascultan muzica:Achimas fa 2 desene dar sa arate ca pe carte dc akolo scrie o prostie uh o scri!

Pauza:Sus ,Jos nu prea am stare delok!

Romana:o parte din fete in cares inclusa si eu :Dhomana ne ducem la baie!dansa:Bne nu intarziati!venim noi mandre la sfarsitul orei:Ce am pierdut?dansa:Thoata ora care e explicatia?-Sa blokat usa de la baie!

Dupa-amiaza am splat cainele pe dintzii:d:d MINUNE

Dupa pe mess sunt singura o saptamana(fara prieten)aja ca petrecere am faktu program cu ftle

Luni:Acadele la scoala thoata pauzele
Marti:Agatazam
Miercuri:Acadele ,agtazm suntem fete rele!
Joi:Acelasi lucruri si o facem cu mandrie ca pe vremuri si iesim cu baietzei nostri ca nu am mai eisit de mult cu ei
Vineri:Nu mai sunt singura (s-a terminat pauza incepem de la capat)


Eiiiii incepem de akum !!!Se pare sa da ala la mne si ce nu am ce s aii fakk SOY UNA MUCHACHA LIBERA!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!