O luam din nhou de la 0!

E astai viatza o dta castigi o dta nu eu nu am avut norocul sa castig:-j


                        Akum doar nu oi muri ca nu am castigat o dta?:))



Ehh gta cu astha !!
Sa o luam de la capat cu ZuZela mhea !
Vne ziua mhea implinesc si eu [●] anisori :]]
 Sa va zik si o  faza tare un baiat a incercat sa ma agate bagand replica:Hey there sexy!Haw yoooou doin'?:]] 
Sopper-faza prost baiatu' !:))am gasit si poza cu replica!
 Viata!:]]=]]


Intrebarea saptamani:-Ia zii uh mey sunt dulce?:>
-Da mhey dulce cu cireasa deasupra!
- Dc ziki uh pakat ca ai iubita!:))






O melodie in kre mai aveam putin si imi rupeam picirulusl la hip-hop!:( eii atha e stati sa vo dau:Bom Bom Pow



A trb sa ii schimb la poze lui Danez de ma durut dreaku' capu'! ce sa ii fak e fratemiu dar niki chiar aja pana la urma a iesit si nu ii plake lui e draki!

Noapte buna!:* ca mie somn!:-j:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!