Fixatie

Daaa,da, stiu ca multi dintre voi nu credeti in asa ceva [pentru ca asa spuneam si eu] asta pana sa ma delectez putin de pe Google. Vorbeam de zodiac. Si nu, nu e tot una cu horoscopul si citatele lui Neti Sandu " astazi veti avea o zi frumoasa si o batranica o sa va ajute cu o suma de bani, o sa plecati in vacanta, o sa aveti o afacere blablabla " pentru ca nici eu nu cred in aberatiile ei. A avut bulan cu PROTV-ul.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care vreau sa le aflu de la o persoana este zodia. Pot sa zic ca am gasit o carte prafuita prin biblioteca despre zodii iar acum o tin chiar pe raftul cu cartile preferate, e ca un fel de biblie pentru mine. Don't get me wrong, se potrivesc de minune. Iar daca nu se potrivesc, inseamna ca ascendentul e de vina sau granita dintre zodii, in orice caz cateva caracteristici din zodia in care esti nascut tot le ai, iar daca nu le ai... Du-te de urgenta la o vrajitoare! Joking. Consulta un astrolog.
Si pentru ca sunt obsedata de zodii, nu voi evita sa o caracterizez pe fiecare cat mai scurt posibil si mai rautacios.
Berbec: Impulsiv, idiot.
Taur: Cel mai incapatanat din tot zodiacul.
Gemeni: Superficiali, vorbareti, au multe fete si nu te poti baza pe ei.
Rac: Sunt sensibili, familisti.
Leu: Vorbesc mult si aiurea, au o atractie pentru tot ce e sclipicios.
Fecioara: Fire conservatoare.
Balanta: Materialista, una zice alta face.
Scorpion: Razbunatori daca ii calci pe coada, asemanatori cu taurii.
Sagetator: Nu prea am cunoscut d-astia, dar daca sunt semne de foc e clar ca-s mai idioti.
Capricorn: Ignorant si capos.
Varsator: Ori e geniu, ori e nebun de legat.
Pesti: Paranoia.

Evident, fiecare zodie are si calitatile ei pe care le neg momentan ca inca nu mi-am baut cafeaua de dupa-amiaza!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!