Daca as fi baiat...

1. Spalatul nu e o necesitate.
2. Nu trebuie sa stau o ora in fata oglinzii ca sa ma aranjez.
3. Nu am nevoie de shopping therapy.
4. Am maxim 2 perechi de pantaloni si trei tricouri in tot dulapul.
5. Nu am menstruatie.
6. Pentru orice prostie pe care o fac sunt considerat un macho.
7. Sunt un schilod chiar daca mananc o cantitate de haleala comparabila cu cea a unui Hogzilla.
8. Cine are nevoie de machiaj?
9. Nu trebuie sa ma epilez la subrat pentru ca pot prinde muste cu parul de acolo.
10. Sunt un curvar si jumatate dar n-am o reputatie proasta.
11. Ies la orice ora vreau din casa si am sanse slabe sa fiu violat de vreo capra nebuna.
12. Pot sa conduc o masina mai bine decat o blonda.
13. Am o adevarata blana pe picioare.
14. Pot sa injur fara motiv si o sa fiu considerat un mare dude.
15. Ce ma atrage cel mai mult la o tipa? Mai ales sufletul ei!
16. Am ghinionul de a avea un IQ redus in comparatie cu cel al femeilor.
17. Femeile sunt sfinte si trebuie sa le slavim asa cum se cuvine.
18. Dezbraca-te, n-o sa-ti fac nimic.
19. Prezervativul nu e necesar, placerea conteaza.
20. Niciodata nu sunt de vina. EA e de vina intotdeauna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!