O femeie misterioasa!


Pentru ca ne era foame mie si Deei, astazi am decis sa mancam ceva prin oras. Si pentru ca ei ii era prea lene sa mai faca inca vreo cativa metri, am decis sa luam taxi-ul. Eu una am traume cu taximetristii, nu pot sa ii sufar. Sunt niste animale cu ganduri necurate!!! Chiar vorbeam cu Deea despre femeile taximetriste rare.
Am ajuns in statia de taxi-uri. Noi de regula ii selectam dupa varsta. Daca e tanar, e pervers si are ganduri necurate. Daca e batran, e pervers, are ganduri necurate dar macar e impotent. Which is good, macar scapi de o posibila aluzie la adresa ta. Si cand zic aluzie cred ca v-ati prins la ce fel de aluzie ma refer.
In fine, am ajuns pana pe la jumatatea statiei de taxiuri si ca printr-o minune era si o femeie care conducea. Avea parul lung si cret si nu puteam s-o vad decat din spate. I-am zis Deei sa ne urcam in taxiul respectiv ca era, in sfarsit, o femeie la volan! Deschidem zambitoare portiera masinii cand deodata femeia cu parul lung si cret avea atintita o privire de bufnita constipata. Dar nu privirea era importanta, ci mustata blanoasa. Si pielea corpului inchisa la culoare, spalacita si zbarcita.. Deci dupa ce ca era barbat si eu n-am vazut bine, mai era si jitan. Pardon, rrom! Desigur, n-a evitat sa ne jegmaneasca cu 5 lei pentru nici macar un kilometru. Macar duce si el traditia poporului. M-am intors cu privirea la Deea si simteam cum ne umfla rasul. Pufneam in ras pe tot parcursul a celor cativa metri, pretinzand ca radem din alt motiv.
Tot cu Olteanu' ala chipes era mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!