17...confesiuni




1.Sunt...amuzată
2.As vrea...să fie EL aici

3.Pastrez...zâmbetul pe buze

4.Mi-as fi dorit...să fie vară

5.Nu îmi place...să mă trezesc dimineaţa

6.Ma tem de...mine

7.Aud...versurile melodiei Damian Marley-Hey girl

8.Îmi pare rau...că timpul trece aşa de repede...

9..Îmi plac...persoanele care mă fac să zâmbesc, câinii, muzica

10.Nu sunt... prefăcută

11.Dansez...ca să mă calmez, în ploaie, noaptea sub cerul de vară...

12.Cant ...seara mai ales după ce ies din duş, şi ţin peria în loc de microfon. dar şi când m-apucă

13.Plâng... când trebuie să-mi fac vaccinul sau analizele

14..Nu îmi place de mine pentru ca...sunt prea copilaroasă uneori

15.Sunt confuza...atunci când o iei pe ocolite cu mine. Păi zi frate dacă e ceva. Că mă prind greu.

16. Am nevoie de ...tine. De mine. De noi. De nimic totuşi

17.Ar trebui ...să am mai mult curaj să zic ceea ce simt câteodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!