Un fel de...




~ Principala trasatura a caracterului meu: Optimismul

~Calitatea pe care o prefer la un baiat: umorul

~Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: sinceritatea

~Principalul meu defect: încăpăţânarea

~Ocupatia mea preferata : desenul

~Visul meu de fericire : o casă pe plajă, iar dormitorul să aibă 2 pereţi din sticlă. Şi şi perdele lungi. Iar în mijloc o saltea maaaare. Iar tavanul? Tavanul să fie acoperit cu oglinzi. Şi el să fie acolo în fiecare dimineaţă când mă trezesc.

~Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să rămân singură pe o insulă

~Ce as vrea sa fiu : Când eram mică voiam să fiu războinică. Acum vreau arhitectă. Dar sunt sigură că voi ajunge o războinică. Voi lupta pentru ceea ce-mi doresc.

~Tara in care as vrea sa traiesc : Rusia, Norvegia, Irlanda, Islanda...

~Culoarea preferata : Verde, Negru

~Floarea preferata : Trandafirii, Ghioceii, Lacramioarele

~Pasarea preferata : Phoenix, Vultur, Şoim...

~Eroul meu preferat : Diabolik

~ Eroina mea preferata : Eva!

~Eroii din viata reala : eu

~Bautura si mancarea preferata : Cola, Crispy cred...

~Numele preferat : Rebeca,Bruno

~Ce detest cel mai mult : când mă bagă un băiat în ceaţă cu tot felul de texte. Păi zii mă ce vrei nu mai ocoli atât...

~Darul pe care as vrea sa-l am : să le pot impune oamenilor sentimente.

~Cum as vrea sa mor : repede. Să fie scurt şi fără durere

~Starea de spirit actuala : fericireeeeeeeeeee

~Deviza mea : Gata oricand! şi I'm my own heroine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!