20 despre preferinţe




  1. Nu îmi pasă cât de bine areţi dacă te comporţi ca un porc!
  2. Îmi place să mă iei de mână fără motiv.
  3. Vreau să mă suni seara să-mi spui:Ai grijă de tine iubita, te pup! Noapte bună!
  4. Să nu mă stresezi din 5 în 5 minute cu telefoane gen:Unde eşti? Cu cine eşti? Ce faci? sau mai ştiu eu ce atâta timp cât eu îţi zic clar că sunt cu prietenii.
  5. Urăsc să fi gelos fără motiv.
  6. Nu suport când te enervezi că nu ies pe-afară când ai tu chef.
  7. Nu vreau să mă minţi.
  8. Dacă te dai la altele sau mai ştiu eu ce faci cu ele, spune-mi. Şi chiar nu o să mă supăr.
  9. Nu mă obliga să ies cu prietenii tăi. Nici eu nu te oblig să ieşi cu ai mei.
  10. Nu renunţa la anturajul sau obiceiurile tale. Sunt şi astea un motiv pentru care-mi eşti simpatic.
  11. Acordă-mi libertatea de care am nevoie.
  12. Vorbele.. Nu le mai cred. Adică nu-mi zi că mă iubeşti. Arată-mi asta!
  13. Când vrei să-mi zici ceva sau să-mi ceri, n-o mai lua pe ocolite. Că 99% nu o să înţeleg ce vrei.
  14. Nu mă impresionezi dacă-mi zici cât ai băut tu seara trecută. Sau cu cine te-ai mai bătut. Şi nici de fosta ta prietenă cu nu-ştiu-câţi ani mai mare ca tine nu mă interesează.
  15. Când eşti cu mine vreau să fi DOAR cu mine. Să nu te prefaci că mă asculţi când îţi zic ceva.
  16. Nu vreau să îmi zici mereu că am dreptate. Spune-mi când nu am. Dar lasă-mă să greşesc dacă asta vreau.
  17. Dacă într-o ceartă nu vreau să cedez, nu îţi mai fă speranţe. Nu voi ceda.
  18. Nu aştepta să-mi cer eu prima iertare. Oricât aş vrea asta, n-o s-o fac.
  19. Îmi place să fiu independentă. Şi chiar sunt. Aşa că nu o să te las să-mi cumperi vre-un lucru.
  20. Nu îţi vărsa nervii pe mine. Că aşa nu o să iasă nimic bine.

Aşa că reţine: Nu merge oricum cu mine.
Deci.. Mă iei la pachet...Sau nu mă iei deloc...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!