Despre sentimente...

Nu vroiam sa scriu despre asa ceva, insa bucuria descoperirii unui lucru,ma face sa va impartasesc cateva din ideile noi dobandite.
Cred ca am spus “Te iubesc” de multe ori , insa de simtit nu simteam asta. Totul era doar in mintea mea…Si asta pentru ca nu stiam sa fac diferenta dintre “a iubi” si a fi indragostit” . Multumita unei femei care merita tot respectul, in sfarsit am inteles… Am inteles ca eu am fost indragostita. Am inteles de ce un amic ma poreclise “vesnica indragostita”…pentru ca nu iubeam….
Acum vad totul mult mai limpede.. E ca si cum mi-as fi pus ochelarii la ochi dupa 3 luni…
In viziunea mea (nou creata) a fii indragostit difera foarte mult de a iubi…
Iubesti atunci cand reusesti sa nu mai fii egoist, cand celalalt e pe primul plan. Cand bucuria lui devine bucuria ta, iar tristetea lui te doboara. Atunci cand i-ai da toata bucuria ta doar pentru a-l vedea zambind… Atunci cand nu poti dormi pentru ca el este departe. Atunci cand ii vezi ochii in noaptea rece. Atunci cand vrei sa ii auzi glasul in fiecare secunda… Atunci cand il suni dintr-o “prostie” si ii spui : ” M-am taiat la deget!Acum ce fac?”… Atunci cand cuvintle lui sunt versuri pentru tine. Atunci cand sufletul doare pentru a uitat sa te sune…
Esti indragostit atunci cand pierzi vremea plimbandu-te prin parc, cand va multumiti cu putinul pe care il aveti, cand te face sa zambesti pentru ca iar a spus o prostie. Cand te face sa te simti din nou copil.
Si este posibil sa fii indragostita de o persoana,dar sa iubesti alta…
Stiu, pare ciudat si nebunesc…
Imi asum greselile din trecut, atunci cand am spus “Te iubesc” fara sa simt asta…
Ii multumesc celui ce m-a invatat sa iubesc, si verisoarei mele Erika, care m-a ajutat sa inteleg care e treaba cu sentimentele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!