Interogatoriu. Confesiuni. Conştiinţă.



Someone once told me, Every song has an ending but is that any reason not to enjoy the music?







X- Las' că ştiu eu că ţie îţi place de el aşa de mult că atunci când îl vezi începi să roşeşti şi când e să vorbeşti cu el te bâlbâi.
Y-Nu e adevărat.
X-Ş'atun ci de ce nu vorbeşti cu el?
Y-Păi vorbim..
X-Ce?
Y-Ne salutăm şi.. ..
X-Şiii?
Y-Ş'atât..
X-Atât?
Y-Atât...
Îmi place de el? Da, chiar îmi palce.

X-Şi de ce nu faci nimic? Poate te place şi el.
Y-Nu cred...
X-Eşti sigură?
Sau doar crezi?
Y-Sunt sigură.. Cred...
Deşi sper să nu...





X-Şi de ce nu faci nimic?
Y-Ce să fac? Eu să fac? Dacă dup'aia îşi face nu ştiu ce părere despre mine?
X-Şi dacă nu? Totuşi.. Tu ce vrei?
Y-Eu? Pe el. Sau să nu mă mai gândesc la el..
X-Nu se poate să îl ai şi pe el şi nici să nu te gândeşti la el.
Y-Atunci vreau doar să.. Nu mă mai gândesc la el.
X-Proastă alegere.
Y-Ştiu.
X-Şi totuşi..
Y-Şi totuşi încă vreau asta.
X-Şi dacă nu...?
Y-Caut!
X-Ce?
Y-Pe unu care să fie aşa.. Ma
i special.
X-Şi dacă e el?
Y-Dacă e el..
X-Dacă e el ce?
Y-Ok! Şti ce?? i'm not here to find mr. right, i'm here to find mr. right now !!! Ah şi încă ceva:
I won't always love what I'll never have!
I won't always live in my regrets!


X-Şi ce îţi place la el?
Y-Tot!
X-Totuşi..Ce şti tu despre el?
Y-Păi.. Îi ştiu numele şi...
X-Şi?
Y-Câţiva prieteni, colegi şi unde e la şcoală.
X-Altceva? Ce îi place lui cel mai mult?
Y-Nu ştiu...
X-Dar cum poţi spune că îţi place?
Y-Păi are ceva în el.. Dar poate e doar aşa.. O perdea de aparenţe.
X-Poate? Sau sigur?
Y-Ambele.
X-Altceva?
Y-Da' mai lasă'mă în pace! Tu nu vezi că toţi îmi zic numa chestii bune de el?
Şi aşa si'a dat ea seama că ea nu ştie nimic despre el...


X-Şi când ai zis că îţi place tot la el.. La ce te refereai?
Y-La felu' în care zîmbeşte.. La ochii lui..
X-Ce e aşa special la ochii lui?
X-Are ochi de înger.
X-De ce?
Y-Pentru că îmi vine să plâng atunci când îi văd ochii.
X-Şi ce te reţine?
Y-Nu vreau să plâng 
pentru el sau ochii lui.
X-De ce?
Y-Ca să nu vadă că îmi place.
X-E chiar aşa rău dacă află?
Y-Probabil...
Pentru că la ochii ăia mă gândesc de când l'am văzut prima dată..

X-Şi cum l'ai cunoscut?
Y-Altfel decât pe alţi băieţi.
X-Şi crezi că şi asta a contat?
Y-Da...
X-Nu eşti prea sigură.
Y-Păi pentru mine a contat.. Pentru el nu ştiu...
O zi în care nu a existat acea ''rutină''...







X-Şi cum faci când ţi-e dor de el? Ai poze sau FB, ceva...?
Y-Am da' nu mă uit. Prefer să îl văd aşa.. Live.
X-Şi cănd îl vezi?Revenim la povestea de mai sus?
Y-Când îl văd.. Mă.. Pierd.....
Dar iubesc sentimentu' ăla...




X-Da' tu te'ai schimbat de când îl cunoşti pe el?
Y-Eu nu ştiu să mă fi schimbat. Adică tot eu am rămas, doar că mă gândesc destul de des la el, şi mă gândesc mereu la alte finaluri la dăţile când ne vedem.
X-Aşa cum ţi'ar fi plăcut ţie?
Y-Aşa.. Şi câteodată mă gândesc la atâtea moduri în care s'ar fi putut termina tot, încât până la urmă nu ştiu care ar fi fost mai bună..
X-Toate erau bune?
Y-Toate. Deşi lucrurile se întâmplă în aşa fel încât...
Şi acum aş vrea să ştiu dacă el ar citi asta şi s'ar simţi, cum ar reacţiona?

X-Şi dacă el ar avea nevoie de tine?
Y-Aş fi acolo...
X-Indiferent de situaţie?
Y-Indiferent!
X-Ai promite asta?
Y-Nu.
X-De ce NU?
Y-Pentru că promisiunile sunt primele încălcate.
X-Ş'atunci?
Y-Aş spune doar că.. Voi fi acolo..
Şi pe bună dreptate că voi fi acolo...



X-Dar de iubit, îl iubeşti?
Y-Nu.
X-De ce nu? Multe fete ar răspunde că da.
Y-Pentru că nu ştiu multe despre el... Asta e îndrăgosteală.. Îl plac. Mi'e simpatic.. Dar momentan nimic mai mult...
Şi totuşi dacă o să ajung să îl iubesc odată şi odată dac'ar fi, şi să nu ne mai vedem dup'aia? Aş rezista? Nu cred..
Ş'acum să fiu sinceră, ascult acum Enrique Iglesias-Do you know şi râd de una singură de un mare nimic, şi mă tot gândesc [,] că acest post nu'şi are rostu' şi mai bine l'aş şterge da' e păcat la cât am scris. Şi acum e Shakira-Did it again, şi totuşi o să continui postu' că lacrimile mele au aşa mici tentative de a se revărsa da' eu sunt mai tare ca ele şi nu le las. Haha!. Nu o să mai plâng niciodată. Dar stai:Când am plâns pentru aşa ceva? Niciodată. Şi acum lacrimile au înţeles că nu e vremea lor. Aşa că... Hai să continui cu chestii serioase.


X-Dacă nu acum, spune'mi când vei face ceva în privinţa lui?
Y-Să fac ce?
X-Să'ţi epuizezi şansele.
Y-Ştii... Ăsta e cel mai greu răspuns...
Da, chiar e... Când oare o să am curajul să îţi spun tot ceea ce am în minte?
Nu de alta, dar....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!