O mare idiotenie!

Cum eu si Deea suntem niste shopaholice, lunar mergem sa facem rost de elixirul vietii. Pantofi, haine, rochii, accesorii, genti si lista poate continua. Hainele niciodata nu sunt suficiente! Asa ca azi am hotarat sa mergem sa facem terapia.
Ca de fiecare data, am asteptat-o pe Deea vreo 2 ore sa se imbrace, timp in care eu admiram botinele cu toc trimise de sora-mea. Ce mi-a venit mie in gand? - Iaa, ce dragute sunt, inalte, negre, numai bune de purtat o tura, si-asa n-am mai purtat tocuri de la banchet - . So, mi-am luat botinele, niste jeansi, jacheta din piele si o esarfa rosie, pana-n gat. Am iesit frumos din casa, m-am dus la Deea si dupaia in "magnificul" City. Pe jos. Nu am facut bine 10 metri ca imi primesc un claxon. Merg linistita, palavragesc de ce am facut eu pe la liceu, cand vad ca masina respectiva opreste. Ma suna mama sa-mi spuna sa ii iau nu stiu ce fel de tigari (un nume lung si complicat), eu incercand sa memorez ce tigari sa cumpar. Masina care claxona insistent da inapoi, dupaia da inainte si scoate un dobitoc capu' pe fereastra sa ma intrebe (clasica intrebare) daca ii dau numarul meu de telefon. Lucru care EVIDENT nu l-am facut, imi vedeam de drumul meu si vorbeam la telefon, ce pisici? Oricum, foarte insistent boul respectiv.
Dupa vreo 50 de metri, Deea iarasi se vaita ca nu mai are casti si ca vrea unele de la Apple, pentru ca, citez "vreau tot setul". Incercand sa ii explic ca nu se merita sa dea atatia bani pe niste porcarii de casti ca sa platesti doar firma, nu apuc bine sa termin fraza sa ii explic fetei ca apare un mos pe care nici macar nu l-am vazut la fata si incearca sa m-atinga, eu instinctiv dand din brate pe-acolo si zicand 'iesi ma de-aici', lucru care a facut-o pe Deea sa rada in hohote felul cum am spus, intr-un mod mai pitigaiat probabil. Si pana la urma m-a convins sa scriu postarea asta plictisitoare.
Asa ca, fetelor, obsedatii sunt la tot pasul si incep sa cred ca n-are nicio treaba faptul ca iti pui un decolteu, tocuri, fusta sau celofan in cap, pentru ca tot se iau de tine. Animalele dreacu'. Si pana la urma eram imbracata pana-n gat ma, nu erau decat NISTE SIMPLE TOCURI! Mai bine stai in banca ta, iti traiesti adolescenta asa cum trebuie, fara sa incerci sa pari mai matura purtand niste tocuri. Acum e vremea tenisilor, a ochelarilor in forma de inimioare sau jackie o, a tricourilor cu desene animate pe ele. Ai tot timpul la dispozitie sa fii femeie, dar adolescenta trebuie traita ca atare.
Gata, esti multimita, Deio?! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesk!ptr ca ai comentat pe bloggul meu!